www.sivasgelincikcicekcilik.com.tr müşteri memnuniyetini birinci planda tutmaktadır. Bu sebeple sitemizden yapmış olduğunuz ya da yapacağınız alışverişler ile ilgili olarak merak ettiğiniz sorulara hazırlamış olduğumuz cevaplara buradan ulaşabileceğiniz gibi, herhangi bir konuda yardım ve destek alabilmek yada sorularınızı yönlendirebilmek için Bize Ulaşın sayfasında bulunan İletişim Formu'nu ya da İletişim Adreslerimizi kullanarak bizlere ulaşabilirsiniz..
Ödemeyi nasıl yapabilirim?
Sitemizde kredi kartıyla ödeme sistemi henüz aktif edilmemiştir. Siparişinizi oluşturduktan sonra size ulaşarak ödeme işlemi hakkında bilgilendirmeler yapılacaktır.
Hafta sonu çiçek gönderebilir miyim?
Elbette, www.sivasgelincikcicekcilik.com.tr web sitemizden de hafta sonları sipariş verebilirsiniz.
Siparişim zamanında yerine ulaşır mı?
Siparişiniz ''müşteri memnuniyeti'' planlamamız dahilinde mutlaka verdiğiniz sürede alıcıya teslim edilir. Teslimatın gerçekleştiği dakikadan itibaren bu bilgi tarafınıza iletilir (elektronik posta - SMS).yolu ile teslimat bilgisi verilir.
Özel günlerde siparişim zamanında yerine teslim edilir mi?
Özel günlerde iş yoğunluktan dolayı saat garantisi veremiyoruz aynı gün içerisinde siparişiniz hızlı bir şekilde teslim edilir.Öncelik daha önce sistem üzerinden firmamıza sipariş veren müşterilerimizin öncelikli olarak teslimatları yapılır.
Siparişlere yol ücreti dahil midir?
Siparişlerinizde Sivas ili içinde 20 km kadar uzaklığa ücret talep edilmemektedir. Merkezden uzak siparişlerinizde oluşan fiyat farkı mesafeye göre tarafınıza bildirilir.
Teslimat adresi ve tarihinde değişiklik yapabilir veya siparişimi iptal edebilir miyim?
Teslimatınız hazırlanmaya başlamadığı sürece servise çıkmadığı sürece değişiklik / iptal işlemi yapabilirsiniz. Siparişinizin durumunu, direk bizleri arayarak anlık öğrenebilir veya sitedeki iletişim formu sayfamızdan talebinizi bize ileterek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Alıcı gönderilen siparişi kabul etmez ise ne olur?
Alıcı gönderdiğiniz siparişi kabul etmez ise sorumluluk müşteriye aittir. Bu durumda para iadesi söz konusu olmamaktadır…
Alıcının teslimat saatinde adreste olmaması durumunda sipariş kime teslim edilir?
Alıcı adresinde bulunamıyorsa sipariş apartman görevlisine, komşusuna, site güvenliğine; otel hastane gibi yerlerde resepsiyona, iş yerinde birim arkadaşına, teslim edilir.
Sipariş ettiğim ürünle teslim edilen ürün arasında farklılık olur mu?
Sipariş verdiğiniz ürün ile teslim edilen ürün arasında kesinlikle kalite bakımından bir farklılık olamaz. Ürünlerin mevsimsel stok durumuna göre ek ürünlerde (Peluş Oyuncak, balon, kalp süs vb. ) renk farklılıkları olabilir. Mevsim durumuna göre, tedarik edilemeyen çiçeklerde muadili olarak aynı kalitede ürün gönderilebilir.
Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?
Siparişlerinizin takibini sitemizdeki iletişim numaralarını arayarak ögrenebilirsiniz.
Bilgilerime üçüncü şahıslar erişebilir mi?
Sipariş aşamasında ve sonrasında talep edilen bilgiler, belirtilen kural ve amaçlar dışında asla kullanılmaz. Sitemiz SSL şifreleme sistemi ile korunmakta ve bilgilerinizin istenmeyen kişi ve kuruluşların eline geçmesi engellenmektedir.